2013年2月24日日曜日

Trip to Bali

今までリゾートというものに全く興味がなかったのですが、昨年7月に仕事でバリに行ってから、リゾートの魅力の虜になりました。

ギラギラと照りつける太陽、でも日陰に行くと爽やかな風にふかれ、ふと耳を傾けると穏やかな波の音。
都会の喧噪から逃れて、ラグジュアリーなプール付きヴィラで静かに過ごす時間…
“なにもしない贅沢”ってまさにこのことを言うのね…なんて仕事を忘れてぼんやり。
南国リゾートでのゆったり&まったりバケーション、最高でした。(ちなみに仕事もちゃんとしてましたよ)
また近いうちに、次回は本当のバケーションで行きたいものです。










I never had interested in traveling to resort. Since I had a chance to go to Bali for business on July last year, I totally fell in love with this amazing resort island. You felt sunshine on your skin and cold breeze under the shades of trees and all you could hear was the sound of waves. Spending some quiet time in pool villa far away from busy city, I almost forgot about work and thought "I'm enjoying DOING NOTHING!". Even though that was a business trip, it was one of the most relaxing trip I'd ever had. I really wish I would go back there someday soon for real vacation.


0 件のコメント:

コメントを投稿